יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

SQL Server 2008 R2 Beta !

שלום רב,

מייקרוסופט שיחררה בטא של SQL Server 2008 R2.
זו הבטא הראשונה שיש בה את כל הפיצ'רים של המוצר המוגמר. אתמול הוכרזו גם הבטא של Office 2010 ושל Sharepoint 2010. ביחד עם הבטא של SQL Server 2008 R2 יש עכשיו בידי כולם את היכולת להתנסות ביכולות החדשות של בינה עסקית בשרות עצמי.

האתרים להורדת הבטא הם כדלקמן:
SQL Server 2008 R2: http://www.microsoft.com/sqlserver/2008/en/us/R2Downloads.aspx
Office 2010: http://www.microsoft.com/office/2010/en/download-office-professional-plus/default.aspx
Sharepoint 2010: http://sharepoint2010.microsoft.com/try-it/Pages/Trial.aspx

חידושים בבינה עסקית:
מיקרוסופט מתקרבת צעד גדול למימוש החזון של "בינה עסקית להמונים", על ידי הוספת כלים שמקלים על עובדים שאינם מקצועני BI לנצל את כח המידע הארגוני.
1. PowerPivot (לשעבר פרוייקט Gemini). PowerPivot מאפשר למשתמשי קצה לבנות פתרונות BI חזקים ומתוחכמים עם מעט מאוד תמיכה מצד IT, ובו-זמנית מאפשר ל-IT לנטר ולנהל את הפתרונות האלה.
2. Report Builder 3. סביבת בניית הדו"חות של מיקרוסופט עברה שדרוג רציני מבחינת קלות השימוש, והתווספו יכולות כגון יצירת דו"ח מפה באמצעות Dundas Maps ויכולת ליצור ספרייה ארגונית משותפת של רכיבי דו"חות ב-Sharepoint ובפורטל הדו"חות של SQL.
3. Master Data Services. זהו כלי חדש לסטנדרטיזציה וניהול של Master Data, דוג' של רשימת הלקוחות, השותפים, והמוצרים של הארגון.

חידושים בפלטפורמה ליישומים קריטיים בארגוני Enterprise:
מיקרוסופט ממשיכה לתת מענה לדרישות של ארגוני enterprise. השיפורים ב-R2 יעניינו לקוחות עם מסדי נתונים ומחסני גדולים מאוד, צורך בביצועים גבוהים ודרישות זמינות משמעותיות.
1. שני מק"טים חדשים SQL Server 2008 R2 Datacenter Edition ו-SQL Server 2008 R2 Data Warehouse Edition מתאימות לסביבות המאתגרות ביותר במסדי נתונים רלאציונים ובמחסני נתונים, בהתאמה.
2. תמיכה ב-Windows Server 2008 R2 וכתוצא תמיכה בכמות מעבדים גדולה יותר ובסביבת הוירטואליזציה המתקדמת ביותר לצרכי זמינות גבוהה.
3. StreamInsight – טכנולוגיה חדשה הנותנת אפשרות לנטר מידע רציף ולהגיב לשינויים בזמן אמת. תרחישים לדוגמא הם אפליקציות למסחר אלגוריתמי בבורסה, או אפליקציות לזיהוי מרמה בבנקאות/ביטוח.

בהצלחה !

אין תגובות: